هدایای تبلیغاتی اسکار

ساخت وبلاگ

 

رقابت زيادي در بازار کسب و کار براي بدست آوردن مشتريان بيشتر وجود دارد و البته بسياري از کسب و کارها در حال مبارزه هستند و آخرين چيزي که در ذهن آنها وجود دارد، خرج کردن پول براي محصولات تبليغاتي است.

در حالي که صنعت محصولات تبليغاتي مانند بسياري از صنايع شاهد رشد بسياري بوده، اهميت حفظ و گسترش نام برند در مقابل مشتريان فعلي و آينده از هميشه مهم‌تر شده است.

ايجاد وفاداري و حفظ مشتريان فعلي براي زنده ماندن در اين طوفان اقتصادي که ما با آن مواجه هستيم بسيار مهم است. محصولات تبليغاتي يک روش عالي براي حفظ رابطه خوب با مشتريان هستند. بله شما بايد هداياي تبليغاتي با کيفيت و خدمات برجسته با قيمت‌هاي مناسب را ارائه دهيد، اما کافي نيست.

شما بايد به مشتريان خود نشان دهيد که آنها يک ضرورت حياتي براي زنده ماندن شرکت شما بوده و براي شما بسيار ارزشمند هستند. با هديه دادن محصولات تبليغاتي قدرداني خود را نشان خواهيد داد.

 

اگر شما با موفقيت، روابط خوبي با مشتري خود برقرار کنيد، شرکت شما مي‌تواند به راحتي اين اقتصاد بد را تحمل کند. محصولات تبليغاتي با گسترش نام شرکت موفقيت شما را در کسب و کار بيشتر خواهند کرد.

تعداد بسيار زيادي از آيتم‌هاي تبليغاتي وجود دارند که مي‌توانند با طرح لوگو و نام برند نشانه گذاري شوند و اين آيتم‌ها را مي‌توانيد با هر بودجه‌اي تهيه کنيد و براي کمپين بازاريابي خود از انها استفاده کنيد.

 

هداياي تبليغاتي دو هدف را محقق مي‌کنند

 

محصولات تبليغاتي در مرحله اول نشان دهنده قدرداني شرکت شما از مشتريان است و به آنها نشان مي‌دهند که چقدر آنها براي شما مهم هستند. از طرف ديگر محصولات تبليغاتي لوگو و نام برند شما را بارها و بارها تبليغ خواهند کرد و باعث گسترش نام برند خواهند شد.

 

تحقيقات نشان مي‌دهند که بيش از نيمي از مشترياني که فقط يک بار از شرکتي خريد مي‌کنند، به اين دليل معامله با آن شرکت را رها مي‌کنند، چون احساس قدرداني نمي‌کنند. بنابر اين امسال به خاطر هديه ندادن، مشتريان خود را از دست ندهيد و با اين کار بر تعداد آنها اضافه کنيد.

 

کليد براي انتخاب هداياي تبليغاتي براي رويداد بازاريابي شما

 

در زمان برگزاري نمايشگاه‌ها، مسابقات ورزشي و بسياري از انواع ديگر رويدادها مي‌توانيد کسب و کار خود را گسترش دهيد. همه اين رويدادها، محل‌هاي عالي براي استفاده از محصولات تبليغاتي هستند تا نام تجاري شما را نشان دهند.

شما مي‌توانيد از آنها به عنوان محلي براي عرضه محصولات تبليغاتي استفاده کنيد و يا حتي آنها را براي جمع‌آوري پول براي يک موسسه خيريه محلي هديه دهيد. در زير سه کليد ساده را آورده‌ايم تا در زمان انتخاب هداياي تبليغاتي از آنها استفاده کنيد.

 

1. از هداياي منحصر به فرد استفاده کنيد

 

هديه‌اي را انتخاب کنيد که از بقيه هدايا متمايز باشد تا نام برند شما بيشتر به چشم بيايد. هميشه هداياي با کيفيت بازخورد بهتري خواهند داشت و بازگشت سرمايه بيشتري را در پي دارند.

از طرف ديگر کيفيت محصولات تبليغاتي نشان دهنده برتري کسب و کار شما خواهد بود و اين احساس را انتقال مي‌دهند که شرکت شما خدمات مطلوبي را ارائه مي‌دهد و اطمينان بيشتري را براي مشتريان در پي خواهد داشت.

 

2. محصولات مفيد را انتخاب کنيد

 

محصولات تبليغاتي رويداد بازاريابي شما بايد موردي باشند که مفيد بوده و کاربرد داشته باشند. اگر مورد استفاده شما تقريبا هر روز توسط گيرنده مورد استفاده قرار گيرد، ديده شدن شما به حداکثر خواهد رسيد. برخي مثال‌هاي خوب عبارتند از: خودکار، ساعت ديواري، فلش مموري و انواع وسايل پرکاربرد.

 

3. هداياي مرتبط را انتخاب کنيد

 

محصولات تبليغاتي که انتخاب مي‌کنيد بايد ارتباطي با افراد هدف شما داشته باشند. پيغام بازاريابي و برند شما بايد به چيزي که انتخاب مي‌کنيد ارتباط داشته باشند. بايد سرگرم‌کننده، پويا، مفيد و مرتبط باشند. مرتبط بودن هديه بيشترين بازخورد را براي کسب و کار شما خواهد داشت.

هدایای تبلیغاتی اسکار...
ما را در سایت هدایای تبلیغاتی اسکار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی oscargiftco بازدید : 159 تاريخ : يکشنبه 26 اسفند 1397 ساعت: 13:45

 

اگر شما از محصولات تبلیغاتی در کسب و کار خود استفاده می‌کنید و یا در حال ارائه این محصولات هستید. مطمئنا از فواید استفاده از محصولات تبلیغاتی مطلع هستید.

 

در اینجا حقایقی در مورد هدایای تبلیغاتی وجود دارد که شاید شما تا به حال آنها را نمی‌دانستید

 

اولین آیتم‌های تبلیغاتی در سال 1789 در جریان انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا در بین مردم توزیع شدند. کسب و کارهایی که بیشتر از همه از هدایای تبلیغاتی استفاده می‌کنند، فعال در آموزش، امور مالی، بهداشت و درمان و ساخت و ساز هستند.

مشتریان و مصرف کنندگان به طور متوسط بیش از شش ماه از آیتم‌های تبلیغاتی استفاده می‌کنند و آنها را نگه می‌دارند. بیشتر اشخاص حداقل یک آیتم تبلیغاتی را در آشپزخانه خود دارند، بسیاری از افراد از یک آیتم در محل کار خود استفاده می‌کنند و این آیتم‌ها را حتی می‌توانید در اتاق خواب هم پیدا کنید.  

 

قبل از دریافت محصولات تبلیغاتی، تعداد کمی از افراد با تبلیغ کننده تجارت کرده بودند و بعد از دریافت آیتم‌های تبلیغاتی اغلب آنها با کسب و کار ارائه دهنده این آیتم‌ها وارد معامله شدند و احساس بهتری از برند داشتند.

آیتم‌های تبلیغاتی بیشتر در یاد مردم می‌مانند به عنوان مثال بیش از نیمی از افراد نام برند ارائه دهنده محصولات تبلیغاتی که در سال‌های گذشته دریافت کرده بودند را به یاد می‌آورند در مقابل آن تعداد کمی از افراد بعد از گذشت زمان کوتاهی تبلیغ رادیویی و تبلیغات تلویزیون را به یاد می‌آورند.

اضافه کردن یک آیتم تبلیغاتی در زمان تبلیغات در رسانه‌ها می‌تواند میزان تاثیر گذاری آنها را به میزان قابل توجهی بالا ببرد.

 

کدام محصولات تبلیغاتی را افراد استفاده می‌کنند

کیسه‌های خرید یکی از ارزان‌ ترین محصولات تبلیغاتی هستند و محل نمایش زیادی هم دارند و بازگشت سرمایه بالایی خواهند داشت. بیش از سی درصد از مردم یک کیسه خرید مارکدار دارند و از آن در هنگام خرید استفاده می‌کنند.

با داشتن محیط مناسب برای نمایش نام و لوگوی برند، کیسه‌های خرید بیشتر از هر محصول دیگری نمایش برند را ممکن می‌کنند و موارد کاربرد بسیاری هم دارند.

اکثر افراد می‌گویند مفید بودن یک آیتم تبلیغاتی دلیل اصلی نگه داشتن آن است و از محصولات مفید می‌توان به محصولات بهداشتی، ایمنی و لوازم جانبی رایانه‌ای و ابزار نوشتن اشاره کرد.

پوشاک و بعد از آن ابزار نوشتن، کیسه‌ها، تقویم‌ها و وسایل نوشیدنی از آیتم‌های تبلیغاتی برتر هستند که بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. خانم‌ها بیشتر تمایل به دریافت کیف، نوشت افزار و تقویم دارند و مردان پیراهن و کلاه را ترجیح می‌دهند.

 

محصولات مفید و کاربردی دارای تاثیر بالا

 

تمامی افراد در صورتی که امکان انتخاب داشته باشند، محصولی را انتخاب می‌کنند که آن را مفید می‌دانند. مردم دوست ندارند محصولاتی که مورد نیاز آنها نیست را دریافت کنند و در صورت ارائه موارد بدون استفاده تبلیغ برند شما به صورت منفی خواهد بود و افراد از برندی که محصولات بدرد نخور ارائه می‌دهد خرید نخواهند کرد.

افراد مختلف این آیتم‌های تبلیغاتی را نگه داشته و از آن در زندگی روزمره استفاده می‌کنند. بیش از نیمی از مردم از آیتم‌های تبلیغاتی تا دو سال نگهداری می‌کنند. چهل و هشت درصد از مصرف کنندگان تمایل زیادی به دریافت آیتم‌های تبلیغاتی دارند و از گرفتن آنها خوشحال خواهند شد. اکثر مصرف کنندگان نام برند محصولات تبلیغاتی که در دو سال گذشته دریافت کرده‌اند را به درستی به یاد می‌آورند.

ارائه محصولات مفید و استفاده از آنها به عنوان آیتم‌های تبلیغاتی یک تصویر مطلوب‌تری از کسب و کار را در بین افراد هدف ایجاد می‌کند. تنها یک نفر در هر پنج نفر آیتم‌های تبلیغاتی ناخواسته را دور می‌اندازد.

هدایای تبلیغاتی اسکار...
ما را در سایت هدایای تبلیغاتی اسکار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی oscargiftco بازدید : 166 تاريخ : دوشنبه 20 اسفند 1397 ساعت: 17:48

 

آیا می‌دانستید که یکی از محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی که شرکت‌ها برای نیازهای بازاریابی خود استفاده می‌کنند ساعت دیواری است؟

این محصولات تبلیغاتی اغلب اوقات برای نیازهای بازاریابی به دلیل تطبیق پذیری و کارآیی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

شما متوجه خواهید شد که تعدادی از شرکت‌ها از ساعت دیواری تبلیغاتی برای فعالیت‌های بازاریابی خود استفاده می‌کنند.

این آیتم‌ها اغلب برای افرادی که در شرکت کار می‌کنند و یا افرادی که اغلب به ساعت‌ها برای بررسی زمان نگاه می‌کنند و می‌توان گفت برای اکثر افراد مفید خواهند بود.

ساعت‌های مختلف که برای این منظور استفاده می‌شوند باعث جلب نظر افراد به لوگو و نام برند شده و دیده شدن برند را افزایش می‌دهند.

شما متوجه خواهید شد که تعداد زیادی از ساعت‌های دیواری که روی دیوار شرکت برخی از همکاران خود می‌بینید، نام برند، لوگو و یا پیام تجاری بر روی خود دارند.

ارائه این محصولات که شرکت‌ها به عنوان هدایای تبلیغاتی به افراد هدف خود می‌دهند باعث خواهد شد علاوه بر یادآوری برند توسط آنان، افرادی که در پیرامون این افراد هستند هم با برند و نوع فعالیت شرکت آشنا شوند.

 

ساعت دیواری و رومیزی

 

ساعت دیواری تبلیغاتی یکی از انواع محصولات تبلیغاتی است که شرکت‌ها از آن برای بازاریابی استفاده می‌کنند، چرا که این محصولات را می‌توانند در اندازه‌ها، شکل‌ها و رنگ‌های مختلف سفارش دهند.

انتخاب بین ساعت دیواری و ساعت رومیزی برای نیازهای بازاریابی‌تان می‌تواند بسیار ساده باشد.

محصولات تبلیغاتی که شما در فکر ارائه آن هستید می‌توانند برای هدف قرار دادن افراد خاص و مورد نظر شما ساخته شوند و این می‌تواند انتخاب‌های شما را به طور قابل توجهی مشخص کند.

به عنوان مثال، اگر کمپین بازاریابی شما افرادی را هدف قرار می‌دهد که در شرکت‌ها کار می‌کنند، ممکن است بخواهید به جای ساعت دیواری برای چنین کمپینی ساعت رومیزی را در نظر بگیرید.

از طرف دیگر اگر هدف شما گسترش برند در بین افراد مختلف و ارائه آن در مراکز خرید و مراکز تفریحی است ساعت دیواری تبلیغاتی بهترین گزینه خواهد بود.

 

ساعت رومیزی

 

این ساعت‌ها به راحتی می‌توانند راه خود را بر روی میز افرادی که می‌خواهید هدف قرار دهید پیدا کنند و آنها به راحتی می‌توانند برند شما را معرفی کنند.

شما حتی می‌توانید برای اطمینان از اینکه افرادی که این محصول تبلیغاتی را دریافت می‌کنند از آنها در میزهای خود استفاده کنند، حتی می‌توانید ساعت‌های رومیزی برای میز کار را انتخاب کنید.

برخی از انواع مختلفی که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید عبارتند از: ساعت با مداد و کاغذ، مدل‌هایی با جای کارت ویزیت، آنهایی که دارای قاب عکس هستند، و آنهایی که می‌توانند به عنوان وزنه کاغذ عمل کنند.

 

ساعت دیواری

 

از این ساعت‌ها اغلب برای هدف قرار دادن تعداد زیادی از مردم استفاده می‌شوند.

ممکن است به این دلیل باشد که این موارد اغلب زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرند که با استفاده از آنها شرکت‌ها می‌توانند خانواده‌ها، کارگران اداره و توده‌های مردم را هدف قرار دهند.

ساعت دیواری به عنوان محصول تبلیغاتی برای تمامی شرکت‌ها مفید خواهد بود که با استفاده از آن می‌توانند نشان لوگو و نام برند خود را در بین افراد بسیاری گسترش دهند.

ساعت دیواری تبلیغاتی اغلب توسط شرکت‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرند که محصولاتی را می‌فروشند که اغلب همه می‌توانند از آن استفاده کنند، مانند غلات، اتومبیل، نوشیدنی‌ها و چیزهای مشابه دیگر که مورد استفاده در بین عموم مردم را دارند.

هدایای تبلیغاتی اسکار...
ما را در سایت هدایای تبلیغاتی اسکار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی oscargiftco بازدید : 157 تاريخ : يکشنبه 12 اسفند 1397 ساعت: 15:38

 

هدایای تبلیغاتی مانند فلش مموری تبلیغاتی یک روش فوق‌العاده برای تبلیغ یک برند خاص، محصول یا سرویس است. آیتم‌های تبلیغاتی قابلیت دید یک کسب و کار را افزایش می‌دهند.

محصولات سفارشی شده و فلش مموری تبلیغاتی که با چاپ لوگو و نام برند بر روی آنها متمایز شده‌اند، تاثیر زیادی بر روی گسترش نام برند خواهند داشت. این محصولات را هم می‌توان به عنوان تشکر هدیه داد تا از مشتریان برای حمایت شان تشکر کنند.

فلش مموری تبلیغاتی را می‌توان در اکثر جاها پیدا کرد. همان طور که مصرف کنندگان بیشتر و بیشتر با استفاده از تکنولوژی کارهای خود را انجام می‌دهند، فلش مموری تبلیغاتی به عنوان یک محصول تبلیغاتی با تکنولوژی بالا بسیار محبوب می‌شود.

به عنوان یک مزیت دیگر، در داخل فلش مموری تبلیغاتی می‌توان اطلاعات شرکت، توضیحات محصولات، شرح خدمات را بارگذاری و ذخیره کرد و به افراد هدف هدیه داد.

با این کار علاوه بر جلب توجه افراد به شرکت با هدیه دادن فلش مموری تبلیغاتی ، اطلاعات شرکت را هم به آنها منتقل می‌کنید و این اطلاعات باعث خواهد شد راحت‌تر با شما ارتباط برقرار کنند. کسب و کارها می‌توانند از این فن‌آوری به عنوان ابزار مدیریت محتوا استفاده کنند و مشتریان را قادر سازند تا محتوای وب سایت شرکتی خود را باز کنند که در آن فروش و تخفیف ویژه می‌تواند اعلام شود.

برای کسب و کارهای آنلاین، این کار به آنها اجازه می‌دهد تا از تکنولوژی، برای ردیابی هدایای تبلیغاتی خود استفاده کنند. کسب و کارهای آنلاین می‌توانند اطلاعات مهم محصولات، آدرس و داده‌های مربوط به وب سایت خود را در آن ذخیره و انتقال دهند.

 

فلش مموری یکی از پرکاربردترین محصولات تبلیغاتی

 

با تبدیل کامپیوترها به یک ابزار ضروری روزمره، موارد با تکنولوژی بالا یک راه عالی برای کسب و کارها برای حفظ نام و لوگو بطور مداوم در مقابل چشم مردم است.

این ابزار به عنوان یک روش آسان برای دسترسی به فایل‌های شخصی و یا در کسب و کارها برای انتقال اسناد و یا عکس‌ها در نظر گرفته می‌شوند. فلش مموری می‌تواند به طور موثر برندهای تجاری را تبلیغ کند، چون آنها در تمام زمان‌های استفاده در کامپیوتر کاربران قابل رویت هستند.

این لوازم تبلیغاتی مورد نیاز مردمی خواهد بود که خواهان یک روش مناسب و امن برای ذخیره داده‌ها و اطلاعات هستند، تا بعدا بتوانند از آن اطلاعات استفاده کنند.

فلش مموری تبلیغاتی سفارشی که بر روی آن یک آرم تجاری حک می‌شود، یک روش تبلیغاتی مورد توجه خواهد بود، زیرا در هر جایی که کاربران در زمان استفاده، آنها را به لپ تاپ‌های خود متصل می‌کنند، لوگوی شرکت در همه جا دیده می‌شود. این یک موقعیت برد - برد برای مشتری و صاحب کسب و کار است. برای هر فلش مموری که هدیه داده می‌شود، برای کسب و کار شما فرصتی ایجاد شده تا یک مشتری جدید را جذب کنید. مصرف کننده از این هدیه استقبال کرده و از آن در هر جایی استفاده کند شرکت شما را تبلیغ خواهد کرد.

زمانی که در آن کامپیوترها شروع به حکومت بر زندگی روزمره ما می‌کنند و به احتمال زیاد این گسترش رو به پیشرفت است، به همین دلیل است که فلش مموری تبلیغاتی یک ابزار تبلیغاتی عالی خواهد بود.

فلش مموری تبلیغاتی سفارشی، رمز موفقیت شما در کسب و کار است و اطلاعات مربوط به شرکت را می‌تواند به هر جایی منتقل کند، و تاثیرگذاری زیادی را بر روی اطرافیان فرد هدیه گیرنده هم داشته باشد.

هدایای تبلیغاتی اسکار...
ما را در سایت هدایای تبلیغاتی اسکار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی oscargiftco بازدید : 143 تاريخ : يکشنبه 28 بهمن 1397 ساعت: 19:45

 

محصولات تبلیغاتی oscargift.co فقط برای شرکت‌های بزرگ صنعتی نیستند. چه شما یک سازمان کوچک باشید که به دنبال رشد کسب و کار خود هستید، یا یک شرکت تازه تاسیس شده که می‌خواهد به بازار جدید برسد، ارائه محصولی که نام شرکت و لوگوی شما بر روی آن چاپ شده موثرترین راه برای شناساندن شرکت شما است. در اینجا پنج چیز را خواهیم گفت که اگر هدایای تبلیغاتی بخشی از ترکیب بازاریابی شما نباشند، وجود نخواهند داشت.

 

رسیدن به یک بازار وسیع‌تر

 

زمانی که محصولات تبلیغاتی را ارائه می‌دهید، تنها دریافت کننده آن نیست که پیام شما را می‌بیند.

آیتم تبلیغاتی شما را اعضای خانواده، دوستان، همکاران و هر کسی که در ارتباط با فرد هدیه گیرنده است، خواهد دید و آگاهی از برند شما بیشتر خواهد شد.

در حالی که نگرانی اصلی شما باید بازاریابی برای مخاطب هدف‌تان باشد، اما محصولات تبلیغاتی شما به شدت می‌توانند بر روی اطرافیان مخاطبان شما تاثیر بگذارند و افرادی که شما هرگز آنها را ندیده‌اید را با شرکت شما آشنا کنند.

محصولات تبلیغاتی نیز در مقایسه با سایر واسطه‌های تبلیغاتی بازخورد بیشتری به شما می‌دهند. تبلیغات تلویزیونی هزینه بالایی دارند و در صورت اتمام پخش، به سرعت از یادها خواهد رفت.

افراد می‌توانند تبلیغات مجله شما را بدون توجه ورق بزنند. تنها محصولات تبلیغاتی یک تجربه آگاهانه و تعاملی برای پیام بازاریابی شما فراهم می‌کنند.

 

ایجاد تصویر مثبت از برند

 

ایجاد یک تصویر مثبت از برند یک شبه اتفاق نمی‌افتد. شما باید به طور مداوم نظرات مشتریان خود را در طول سال‌ها در نظر گرفته و با ارائه آنچه که نیاز دارند و با چاپ پیام خود بر روی محصولات تبلیغاتی پر کاربرد، تصویر خوبی از برند خود را به خانه آنها هدایت کنید.

تحقیقات نشان می‌دهند که محصولات تبلیغاتی تاثیر مثبت بیش از ۴۲ درصدی در میان افراد هدف دارند.

با ارتباط دادن برند خود با رویداده‌ای خیریه یا اجتماعی و با توزیع محصولات تبلیغاتی برای برجسته کردن نام شرکت و مشارکت مثبت آن، حسن نیت افراد را ایجاد کنید.

 

رضایت مشتریان

 

مشتریان راضی خرید می‌کنند و برمی گردند. محصولات تبلیغاتی را برای درست کردن شرایط (برای مثال، ارائه در زمان انتظار طولانی)، یا به عنوان یک هدیه مجانی برای تشکر از خرید به مشتریان خود بدهید.

دریافت یک هدیه باعث می‌شود که مردم احساس خاص بودن کنند و این هدیه حسن نیت شما را به مشتریان نشان می‌دهد و نشان خواهد داد که آنها برای کسب و کار شما ارزشمند هستند و مورد قدردانی قرار می‌گیرند. علاوه بر این، همه از یک پیشنهاد مجانی خوششان می‌آید.

 

گسترش نام برند با تبلیغات دهان به دهان

 

هر مالک کسب و کار می‌خواهد در بین مردم بیشتر شناخته شود و این آشنایی باعث فروش بیشتر خواهد شد. ارائه محصولات تبلیغاتی یک روش قدرتمند برای جلب توجه به برند شما است.

این امر به ویژه در نمایشگاه‌ها صادق است که در آن شرکت کنندگان در حال مبارزه برای جذب بازدید کنندگان برای بازدید از غرفه‌های خود هستند.

هیچ چیز مانند یک پیشنهاد مجانی برای شکستن یخ مشتریان بالقوه و درگیر کردن آنها در یک مکالمه وجود ندارد.

به علاوه، آنها بیشتر به تبلیغ بازاریابی شما گوش می‌دهند، چون شما یک هدیه به آنها داده‌اید.

 

 ایجاد یک تاثیر ماندگار

 

اگر محصولات تبلیغاتی شما برای دریافت کنندگان مفید و یا جذاب باشد، آنها این هدیه را نگه خواهند داشت و از آن استفاده خواهند کرد. پنجاه و سه درصد مردم حداقل یک‌بار در هفته از محصول تبلیغاتی استفاده می‌کنند، به این معنی که این محصولات تاثیر زیادی در به خاطر سپردن خدمات و یا محصولات شما در بین افراد خواهد داشت.

هر بار که از محصولات تبلیغاتی شما استفاده شود نام برند شما در ذهن آنها تکرار خواهد شد. تکرار کلید به خاطر سپردن یک پیام است. با ارائه محصولات تبلیغاتی مفید، شما نمایش مکرر نام برند خود را تکرار کرده و به آنها کمک می‌کنید که شرکت شما و آنچه که در مورد آن است را به خاطر بسپارند.

آیا در حال حاضر از محصولات تبلیغاتی برای بازاریابی کسب و کار خود استفاده می‌کنید؟ اگر اینطور است، موفقیت‌های خود را در قسمت نظرات زیر به اشتراک بگذارید. ما همیشه به دنبال ایده‌های خوبی هستیم که با بقیه به اشتراک بگذاریم.

 
هدایای تبلیغاتی اسکار...
ما را در سایت هدایای تبلیغاتی اسکار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی oscargiftco بازدید : 157 تاريخ : يکشنبه 14 بهمن 1397 ساعت: 13:11

هدایای تبلیغاتی اسکار مارکدار از قبیل خودکار و جاکلیدی را در همه جا می‌توانید پیدا کنید، اما آنها واقعا برای گسترش کسب و کار مفید هستند؟ ما سعی خواهیم کرد به این سوال پاسخ دهیم تا شما مزایای این تبلیغات را برای کسب و کار خود بیشتر درک کنید.

خودکارها، جاکلیدی‌ها، دفترچه‌های یادداشت، نگهدارنده‌های کارت‌های کسب و کار و فلش مموری‌ تبلیغاتی یو اس بی فرصت‌هایی هستند که می‌توانید لوگو و نام برند خود را بر روی آنها چاپ کنید و به عنوان هدایای تبلیغاتی به افراد هدف خود هدیه دهید. اما آیا آنها واقعا برای کسب و کار مفید و سود آور هستند؟

 

اساسا دو روش برای اهداف بازاریابی بکار می‌رود. موارد مفید یا تزیینی نشانه‌گذاری شده با نام و لوگوی شرکت، که به صورت رایگان توزیع می‌شوند، هدایای تبلیغاتی نامیده می‌شوند. مواردی که به عنوان مشوق برای یک اقدام خاص هدیه داده می‌شوند به عنوان کالاهای تشویقی شناخته می‌شوند.

 

اما آیا هدایای تبلیغاتی مقرون به صرفه هستند؟

 

طبق مطالعات، کاملا بله. یک مطالعه در مورد هدایای تبلیغاتی در میان افراد مختلف انجام شد، نشان داد که مواردی که به عنوان هدایای تبلیغاتی شناخته می‌شوند از همه اشکال تبلیغات در تلویزیون، رادیو و تبلیغات چاپی، موثرتر بوده و تاثیرات بیشتری بر روی افراد می‌گذارند.

 

یافته‌های کلیدی که در مورد هدایای تبلیغاتی می‌توان به آنها اشاره کرد، موارد زیر هستند:

۸۴ درصد از مردم نام برند، محصولات و یا خدمات شرکتی که از آن محصول تبلیغاتی دریافت کره‌اند را به یاد دارند

۴۲ درصد از آنها پس از دریافت این محصولات از یک متخصص تبلیغاتی، احساس مطلوب‌تری دارند

۲۴ درصد نشان می‌دهد که آنها به احتمال زیاد با شرکتی که هدایای تبلیغاتی را از آن دریافت می‌کنند، کار خواهند کرد

۶۲ درصد پاسخ دهندگان با شرکت تبلیغ کننده بعد از دریافت آیتم تبلیغاتی کار کرده‌اند

میانگین هزینه برای هر دیده شدن (یعنی، چند بار یک فرد شما را می‌بیند) برای یک هدیه تبلیغاتی بسیار ناچیز خواهد بود، که باعث می‌شود نسبت به هر رسانه دیگری هزینه کمتری داشته باشد.

طبق تحقیقات انجام‌شده توسط انجمن بین‌المللی محصولات تبلیغاتی (PPAI)، یک انجمن غیر انتفاعی برای صنعت محصولات تبلیغاتی، ۵۸ درصد از کسانی که در یک نظرسنجی شرکت کرده‌اند، گفتند که آنها محصولات تبلیغاتی را تا یک سال و یا حتی بیش از چهار سال حفظ کرده‌اند. حتی اگر گیرنده تنها یک‌بار در هفته از این مورد استفاده کند، این حداقل ۵۲ دفعه استفاده در طول یک سال خواهد بود.

همان مطالعه نشان می‌دهد که دریافت کنندگان هدایای تبلیغاتی نظر مثبت قابل توجهی در مورد یک کسب و کار بعد از دریافت هدیه خواهند داشت. هدایای تبلیغاتی باعث افزایش تصویر کلی و درک مثبت بیشتری از کسب و کار شما خواهد شد و احتمال زیادی وجود دارد تا این آشنایی منجر به استفاده از خدمات شما شود.

 

اما آیا هدایای تبلیغاتی برای گسترش نام برند مفید هستند؟

 

پاسخ این سوال بله است. افرادی که هدایای تبلیغاتی دریافت می‌کنند به احتمال زیاد نام شرکت هدیه دهنده را نسبت به رسانه‌های تبلیغاتی مانند مجلات، تلویزیون و روزنامه‌ها راحت‌تر به یاد می‌آورند. محصولات تبلیغاتی که در زندگی مشتری مفید و کاربردی هستند، به احتمال زیاد بسیار موثرتر از آن چیزی هستند که مشتریان آن را نادیده بگیرند و البته نباید از محصولات ارزان قیمت و بی کیفیت استفاده شود که دریافت کنندگان آن را نادیده بگیرند.

 

 

 

بنابراین کدام یک از هدایای تبلیغاتی می‌تواند مفید باشد؟

 

هدیه تبلیغاتی باید زندگی آنها را به طریقی کوچک بهبود بخشد.

باید مقرون به صرفه باشند تا بتوانید آن را به مشتریان بدهید.

هدایای تبلیغاتی باید با اطلاعات شرکت شما شخصی سازی شده باشد تا زمانی که افراد از آن استفاده می‌کنند، شرکت، محصولات و خدمات شما به یاد آنها بیاید.

 

ایده‌هایی برای هدایای تبلیغاتی

 

هدایای متنوعی را بنا به رشته فعالیت کسب و کار خود می‌توانید انتخاب کنید. از میان آنها کم هزینه‌ترین و پر کاربردترین محصول، خودکار تبلیغاتی است. این آیتم را می‌توانید برای تبلیغات هر کسب و کاری استفاده کنید و با هزینه کم شناسایی از برند خود را گسترش دهید. از محصولاتی استفاده کنید که دوام بالایی داشته باشند، تا بتوانند مدت زمان طولانی برند شما را تبلیغ کنند. خودکار تبلیغاتی را می‌توانید در انواع مختلف از مدل‌های ارزان قیمت تا انواع لوکس پیدا کنید.

ایده‌های دیگر عبارتند از:

جاکلیدی یا اقلامی که مصرف روزانه داشته و مورد استفاده عموم باشند. کیف برای کارت‌های بانکی، تقویم‌هایی در اندازه‌های مختلف، از تقویم‌های دیواری و رومیزی تا سر رسیدها و تقویم‌های مغناطیسی مورد استفاده در خانه، گیره‌های کاغذهای یادداشت با نگهدارنده مغناطیسی و بطور کلی هر چیزی که نام برند شما بر روی آن بوده و مورد توجه افراد هدف شما قرار گیرد، می تواند یک هدیه تبلیغاتی باشد.

 
هدایای تبلیغاتی اسکار...
ما را در سایت هدایای تبلیغاتی اسکار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی oscargiftco بازدید : 174 تاريخ : دوشنبه 8 بهمن 1397 ساعت: 14:14

یک سرمایه‌گذاری در کسب و کار نیازمند بیش از آگاهی در زمینه حوزه کاری و مهارت است. باید در هر کاری جوانب مختلف را سنجید و اقداماتی که لازم است را انجام دهیم تا اطمینان حاصل شود که کسب و کار خیلی زود محو نشده و منجر به زیان نخواهد شد.

علاوه بر داشتن فراست تجاری عالی، هر کسی که قصد دارد تجارت کند، باید زیرکی داشته باشد، به خصوص زمانی که به موضوع تبلیغات برای ایجاد آگاهی در میان مشتریان می‌رسد. یک راه برای انجام این کار، دادن ساعت دیواری تبلیغاتی است. این شاهکار تبلیغاتی آن قدر محبوب است که این ساعت‌ها که نام شرکت‌ها یا محصولات را با استفاده از آن به عنوان " هدایای تبلیغاتی اسکار " تبلیغ می‌کنند، بسیار رایج هستند و در هر جایی می‌توان آنها را پیدا کرد.

 

اصل و نظریه استفاده از ساعت تبلیغاتی به عنوان "اقلام تبلیغاتی" به اندازه کافی ساده است. تنها باید به یاد داشته باشید که یک ساعت تبلیغاتی یکی از مهم‌ترین ابزار برای شناسایی برند و خدمات است. این آیتم تبلیغاتی را هر فرد در طول روز به دفعات نگاه می‌کند و در صورتی که نشان برند شما بر روی آن چاپ شده باشد، نام برند شما را هم خواهد دید. ساعت دیواری تبلیغاتی یک راهنما است که به مردم می‌گوید چه زمانی کار خود را شروع کرده‌اند و یا برای اندازه‌گیری مقدار کاری که آنها در طول روز انجام داده‌اند، بسیار مفید خواهد بود. به همین دلیل است که ساعت تبلیغاتی که نام کسب و کار شما بر روی آن چاپ شده است و به دیوارهای مغازه‌ها و شرکت‌ها آویزان است، یک راه عالی برای تبلیغ و انتشار نام کسب و کار شما است. استفاده از ساعت تبلیغاتی راهی خوب برای ایجاد آگاهی از محصولات و یا خدمات شرکت در میان مشتریان خواهد بود.

 

ساعت رومیزی یا ساعت دیواری؟

 

انتخاب این است که ساعت رومیزی و یا ساعت دیواری را برای تبلیغات کسب و کار خود ارائه دهیم تا بازده بیشتری داشته باشد. دومی افراد زیادی را قادر خواهد ساخت تا با شرکت شما و فعالیت‌هایی که انجام می‌دهید آشنا کنید در حالی که اولی کمی شخصی خواهد بود. بنابراین، بین انتخاب ساعت رومیزی یا ساعت‌های دیواری، عوامل زیر می‌توانند به تصمیم شما کمک کنند:

 

• هزینه

 

این یکی از عناصر مهم در انتخاب نوع آیتم تبلیغاتی است که می‌توانید استفاده کنید. ساعت رومیزی تبلیغاتی، برای اینکه کارآیی بیشتری داشته باشد باید در ساخت آن از مواد اولیه مرغوب استفاده شود تا مقاومت بالایی در مقابل ضربه داشته باشد، بنابراین گران‌تر از ساعت دیواری است. با این حال، ساعت رومیزی را می توان به گونه‌ای طراحی کرد که با مد روز هماهنگ باشد.

 

• افق دید

 

نیازی به گفتن نیست که ساعت دیواری تبلیغاتی بسیار بیشتر از ساعت رومیزی فضا برای تبلیغات دارد. زمانی که در یک فضای بزرگ به دیوار آویخته شود، به مردم اجازه می‌دهد که تبلیغات روی صفحه ساعت را ببینند. با این حال، هر چند قابل مشاهده است، در صورتی که در ساخت ساعت‌های دیواری از طرح و رنگ جذاب و مناسب استفاده نشده باشد اغلب کارآیی کافی را نخواهند داشت. همیشه در انتخاب محصولات تبلیغاتی، زیبایی آن را فراموش نکنید، اگر این نکته را در نظر نگیرید آیتم‌های تبلیغاتی شما تاثیر زیادی نخواهند داشت.

 

• طول عمر

 

این مهم است که محصولات تبلیغاتی دوام بالایی داشته باشند. طول عمر آیتم‌های تبلیغاتی هر چه بیشتر باشد، برند شما را طولانی‌تر تبلیغ خواهند کرد. به دلیل این که ساعت تبلیغاتی دیواری دور از دسترس است کمتر دچار حادثه می‌شود و اگر از جنس مرغوبی هم ساخته شده باشد تا سال‌ها به کار خود ادامه خواهد داد و برند شما را تبلیغ خواهد کرد.

هدایای تبلیغاتی اسکار...
ما را در سایت هدایای تبلیغاتی اسکار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی oscargiftco بازدید : 148 تاريخ : يکشنبه 30 دی 1397 ساعت: 15:08

این روزها فلش مموری تبلیغاتی در همه جا کاربرد ثابتی دارد. نه تنها به طور مداوم برای هر کار روزانه استفاده می‌شوند، بلکه در دنیای کسب و کار به همه جا منتقل می‌شوند، با این هدایای تبلیغاتی اسکار که به افراد هدف کسب و کار خود هدیه می‌دهید، مردم شما را می‌بینند.

استقبال مردمی از فلش مموری

فلش مموری یک انتخاب عالی برای تبلیغ است. با مقدار زیاد اسناد، فایل‌ها و مطالب که ممکن است لازم داشته باشید، و بخواهید جابجا کنید، راحت‌تر است که اطلاعات خود را در یک فلش مموری تبلیغاتی ارزان قرار دهید به جای اینکه مجبور شوید رایانه یا لپ‌تاپ‌تان را به هر جایی که می‌روید، با خود حمل کنید.

از این دردسر نجات پیدا می‌کنید که اطلاعات یا مدارک خود را در زمانی که به آنها احتیاج دارید، در دسترس نداشته باشید.

مهم نیست که چه اندازه اطلاعات ممکن است داشته باشید، اگر این وسیله به اندازه کافی حافظه داشته باشد شما می‌توانید تقریبا هر چیزی را در آن ذخیره کنید، که دقیقا به همین دلیل است که همه نیازها و احتیاجات را می‌توان بوسیله این حافظه فلش بر طرف کرد.

فلش مموری تبلیغاتی اختصاصی چرا مفید است

داشتن یک فلش مموری تبلیغاتی قابل‌حمل که می‌تواند در جیب شما قرار بگیرد یا در کیف دستی حمل شود و یا حتی بتوان در کیف پول نگهداری کرد، زندگی شما را ساده می‌کند و به شما توانایی دسترسی به فایل‌های خود و همچنین اشتراک آنها با دیگران را در هر جایی که یک کامپیوتر و یا یک گوشی هوشمند بتوان پیدا کرد، می‌دهد.

نه تنها این، بلکه ارزش تبلیغاتی یک فلش مموری تبلیغاتی در دوام بالای این وسیله است که به مدت طولانی به تبلیغ برند شما ادامه می‌دهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را به درگاه usb متصل کنید و سپس می‌توانید با اطلاعاتی که ذخیره کرده‌اید مرتبط شوید.

برای اطلاع رسانی از خدمات شرکت، هیچ چیزی راحت‌تر و بهتر از فلش مموری تبلیغاتی نیست، با بارگذاری اطلاعات و به اشتراک گذاری آنها با دیگران، در عین حالی که شرکت خود را تبلیغ می‌کنید، اطلاعاتی را هم از خدمات و محصولات ارائه شده توسط شما هم به افراد هدف خود خواهید داد.

کاری که این آیتم تبلیغاتی می‌تواند برای شما انجام دهد

زمانی که لوگوی خود را بر روی فلش مموری تبلیغاتی چاپ می‌کنید، می‌توانید با استفاده از یکی از محبوب‌ترین محصولات تبلیغاتی در بازار، شرکت خود را معرفی کرده و تبلیغ کنید.

چه در خانه و چه در محل کار، این آیتم تبلیغاتی یک هدیه عالی است. اگر شما این آیتم تبلیغاتی را با آرم شرکت نشانه‌گذاری کنید و برای پاداش و یا تشکر از کارمندان یا مشتریان توزیع کنید، کسانی که این هدیه را دریافت کرده‌اند، شرکت شما را در ذهن نگه خواهند داشت و هر بار که از این هدیه تبلیغاتی استفاده می‌کنند شرکت شما را به یاد خواهند آورد.

یک تاکتیک مفید در کسب و کار، هدیه دادن فلش مموری تبلیغاتی در یک کمپین بازاریابی است. به جای آن که جزوه‌ها و کارت‌های اعتباری حاوی جزئیات شرکت‌تان را پخش کنید، کمی سرمایه‌گذاری بیشتری را در نظر بگیرید و چیزی را پخش کنید که برای همه بتواند واقعا مفید باشد.

از آنجا که امروزه یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های امروزی است، یقین داشته باشید که هیچ‌کس آن را نادیده نخواهد گرفت و آن را به زباله‌دان نمی‌اندازد.

فلش مموری تبلیغاتی را به زیبایی طراحی کنید و لوگو و نام برند خود را بر روی آن مشخص کنید تا افراد علاقه‌مند به استفاده از آن باشند.

با این کار بازگشت سرمایه مطلوبی خواهید داشت و هزینه‌های اولیه جبران خواهد شد.

این روزها فلش مموری در همه جا کاربرد دارد. نه تنها به طور مداوم برای هر کار روزانه استفاده می‌شوند، بلکه این آیتم‌های تبلیغاتی باعث بهتر دیده شدن برند شما می‌شوند.

 
هدایای تبلیغاتی اسکار...
ما را در سایت هدایای تبلیغاتی اسکار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی oscargiftco بازدید : 179 تاريخ : يکشنبه 23 دی 1397 ساعت: 14:54

ارزیابی کلی محصولات تبلیغاتی بدون مارک

برندها به طور کلی ارزش درک بالاتری نسبت به محصولات تبلیغاتی بدون مارک دارند. با این حال، محصولات تبلیغاتی برند می‌توانند برای ارائه به افراد خاصی اختصاص داده شوند، محصولات بدون مارک کاملا قابل تنظیم برای برآورده کردن برخی ارتباطات یا نیازهای عملکردی که برندها نمی‌توانند به اندازه کافی مناسب باشند مورد استفاده قرار می‌گیرند.

البته هدایای تبلیغاتی اسکار در برخی از هدف گذاری‌ها ممکن است به جای یک برند، یک محصول را تبلیغ کنند. این یک چک لیست است برای کمک به تعیین اینکه کدام محصول تبلیغاتی برای بازاریابی کسب و کار شما مفید خواهد بود، اشاره خواهد کرد. 

عوامل موثر برای حل مساله انتخاب محصولات تبلیغاتی

هدف اولیه انگیزه دادن به مردم برای انجام کاری است. هدایای تبلیغاتی با ارزش، اعتبار کسب و کار شما را بالا خواهند برد. یک هدف مهم این است که این محصولات تبلیغاتی توجه افراد خانواده و دوستان آن فرد را هم به خود جلب کنند. بودجه معقولی برای هدایای تبلیغاتی در نظر بگیرید تا به کسب و کار شما آسیبی وارد نکند. در صورت استفاده از برندهای معروف اعتبار آن برندها هم می‌تواند به نفع شما باشد. با ارائه هدایای تبلیغاتی خاص اسکار با کیفیت احساس بهتری نسبت به برند شما ایجاد خواهد شد.

 

اهداف محصولات تبلیغاتی

هدف اولیه انتقال یک پیام و بعد از آن تقویت نام برند و ایجاد آگاهی افراد از کسب و کار شما است. محصولات تبلیغاتی باید مورد توجه و کاربردی باشند تا بتوانند وارد زندگی افراد هدف شوند و آنها را مورد استفاده قرار دهند، با این کار نام برند شما همیشه دیده خواهد شد.

از دیگر اهداف این است که افراد را به یاد یک رویداد بیاندازد، داشتن نام رویداد بر روی هدیه تبلیغاتی اسکار گیفت نرخ پاسخ را افزایش می‌دهد. اقتصاد خواستار هزینه بسیار پایین است، شما باید با کمترین هزینه بیشترین تاثیر را بر مخاطب خود بگذارید.

 

قرار دادن علامت تجاری بر روی محصولات تبلیغاتی

بسیاری از شرکت‌ها این کار را انجام می‌دهند و بر روی یک محصول تبلیغاتی لوگو و نام برند را چاپ می‌کنند. این مساله مزایای بالقوه انتقال ارزش درک بیشتر و شناسایی نام تجاری کم‌تر شناخته شده را میسر می‌کند.

توجه داشته باشید که برخی برندها به خوبی این مسئله را درک کرده‌اند و از آن به خوبی استفاده می‌کنند.

در هنگام انتخاب محصولات تبلیغاتی در یک رویداد یا نمایشگاه موارد زیر می‌تواند مفید باشد

در مرحله اول انتخاب آیتمی که مورد توجه افراد بازدید کننده قرار بگیرد. از طرف دیگر بتواند از کالاهایی که رقبا ارائه می‌دهند متمایز باشد. کالایی را انتخاب کنید که به مخاطب انگیزه مراجعه به کسب و کار شما را بدهد. کالاهایی با دوام بالا محبوبیت بیشتری در بین مردم خواهند داشت.

 

با این حال، کالاهای انگیزشی عناصر ویژه‌ای بر اساس مزایا و الزامات محیط دارند. مساله اصلی این است: سازمان چگونه به طور خاص از فرآیند هدیه برای ایجاد رابطه و تاثیر برند به شیوه‌ای معنی‌دار استفاده می‌کند؟

بنابراین، در حالی که برنامه‌ریز یک برنامه بازاریابی مبتنی بر نتایج پیامدها و فرایندهای عملکرد آیتم‌هایی که در گذشته ارائه شده‌اند را اندازه‌گیری می‌کند، با در نظر گرفتن ابزار عاطفی، ارتباطی و تعاملی می‌تواند به شیوه‌ای متفاوت تبلیغات شرکت شما را سازماندهی کند.

 

بدست آوردن اطلاعاتی در مورد محصولات تبلیغاتی از مخاطبین

از مردم بپرسید که چه چیزی را ترجیح داده و اغلب مورد استفاده قرار می‌دهند. مواردی را انتخاب کنید که بیشترین کاربرد را در بین افراد هدف شما دارند. با جمع آوری اطلاعات می‌توانید محصولات تبلیغاتی مفید را انتخاب کنید که بتوانند برند شما را به بهترین نحو ممکن تبلیغ کنند.

 

هدایای تبلیغاتی می‌توانند به خوبی شناسایی برند را گسترش دهند

محصولات تبلیغاتی می‌توانند ارزش ادراکی بالاتری از دیگر رسانه‌های اجتماعی داشته باشند اگر به درستی به بازار عرضه شوند و ارائه شوند. این آیتم‌ها می‌توانند برای قدردانی از خرید و یا وفاداری مشتریان همیشگی اهداء شوند.

آنها برای پرورش یک حرکت مثبت در سازمان و یا در میان مشتریان بسیار موثر عمل خواهند کرد. این محصولات تبلیغاتی باعث می‌شوند که افراد احساس غرور کنند که با سازمان شما ارتباط دارند.

بطور کلی استفاده از محصولات تبلیغاتی نسبت به تبلیغات در رادیو و تلوزیون هزینه کم‌تری داشته و تاثیرات طولانی مدتی برای شناساندن برند و خدمات ارائه شده توسط شرکت خواهند داشت.

مهمترین نکته برای انتخاب محصولات تبلیغاتی کاربردی بودن و با دوام بودن آنها است. این محصولات تبلیغاتی بر روی اطرافیان فرد هم تاثیر خواهند گذاشت. شرکت تبلیغاتی اسکار انواع آیتم‌های پر کاربرد را با تنوع بالا برای سلایق مختلف ارائه می‌دهد.

مهمترین نکته برای انتخاب محصولات تبلیغاتی کاربردی بودن و دوام بالای آنها است و بر روی اطرافیان فرد هم تاثیر خواهند گذاشت و باعث شناسایی بیشتر برند شما خواهند شد

هدایای تبلیغاتی اسکار...
ما را در سایت هدایای تبلیغاتی اسکار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی oscargiftco بازدید : 159 تاريخ : يکشنبه 16 دی 1397 ساعت: 12:56

یکی از پر کاربردترین اقلام بازاریابی، ساعت دیواری تبلیغاتی بوده و قابلیت دیده شدن برند را بسیار بالا خواهد برد. این محصول تبلیغاتی می‌تواند به طور مرتب برند شما را به مخاطبان یادآوری کند و باعث تبلیغات موفق برای کسب و کار شما خواهد شد.

از یک ساعت دیواری تبلیغاتی می‌توان در بسیاری از جاها استفاده کرد و مانند تابلوهای تبلیغاتی در بسیاری از مکان‌ها دیده می‌شوند زیرا یکی از راه‌هایی است که شرکت‌ها حضورشان را به عموم مردم اعلام می‌کنند.

ساعت دیواری تبلیغاتی ارزان این تضمین را خواهد داد که هر کسی که به این ساعت‌های دیواری برای اطلاع از زمان نگاه می‌کند برند شما را خواهد دید و این دیده شدن باعث خواهد شد در ذهن‌ها مانده و در مواقع لزوم به یاد شما و خدمات شما خواهند افتاد.

به همین دلیل است که هدایای تبلیغاتی معمولا از آگهی در رسانه‌ها بهتر عمل می‌کنند. همراه با نشان دادن زمان، برند شما را نیز تبلیغ می‌کنند، این محصولات در تبلیغات برند بسیار کم هزینه‌ تر از تبلیغات در رسانه‌ها و یا بیلبوردهای تبلیغاتی هستند.

 

یکی از هدایای تبلیغاتی اسکار متداول این روزها، اقلامی که بر روی میز قرار می‌گیرند و یا تبلیغ دیواری است. این گروه از آیتم‌های تبلیغاتی قابل استفاده و دارای کاربرد هر روزه هستند، ایده کلی پشت این محصولات به گونه‌ای است که موارد تبلیغاتی، بر روی دیوار هر دفتر یا شرکتی قرار داده شوند. به این ترتیب، هر زمان که افراد مختلف به این محیط‌ها وارد می‌شوند، فورا متوجه حضور کسب و کار یا شرکت شما از طریق این هدایای تبلیغاتی خواند شد.

 

ساعت دیواری تبلیغاتی یکی از اقلام تبلیغاتی متداول

 

در زیر برخی از موارد و محصولات تبلیغاتی متداول در این روزها آورده شده است.

 

ساعت دیواری تبلیغاتی

 

ساعت دیواری تبلیغاتی در بسیاری از محل‌های کار به ویژه در غیاب ساعت‌های رومیزی متداول هستند.

حتی با حضور دومی، ساعت‌های دیواری هنوز بسیار محبوب هستند، چون آنها چیزی را به محیط اضافه می‌کنند، برای همه افراد مفید بوده و جزعی از طراحی و دکوراسیون خواهند شد.

به همین ترتیب، این اقلام باید به گونه‌ای طراحی شوند که به زیبایی محیط مورد استفاده اضافه کنند.

 

گیره کاغذ

طراحی‌های بسیاری برای این گیره‌ها وجود دارد، اما همه اینها برای یک چیز طراحی شده‌اند، فراهم کردن امکانی که از پراکنده شدن صفحات کاغذ جلوگیری می‌کند. از طرف دیگر، درست مانند ساعت‌های دیواری، آنها می‌توانند برای تزیینات البته بر روی میز مورد استفاده قرار گیرند.

 

خودکار تبلیغاتی

 

یکی از محصولات تبلیغاتی رایج و کم هزینه خودکار تبلیغاتی بوده که از آن در هر جایی استفاده خواهد شد.

دو نکته مهم در هنگام انتخاب این آیتم‌های تبلیغاتی توجه به زیبایی و کیفیت این محصولات بوده که بتواند برند را بطور مطلوب تبلیغ کند.

 

اما تنها محصول تبلیغاتی که گم نمی‌شود، ساعت دیواری تبلیغاتی است.

یکی از مزایای ساعت‌های دیواری در مقایسه با انواع هدایای تبلیغاتی شخصی نبودن آنها است این اقلام بصورت عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرند. از سوی دیگر، سطح بزرگ‌تر ساعت دیواری تبلیغاتی آن را به ابزار عالی برای نمایش نام برند و شعار تبلیغاتی شما تبدیل می‌کند.

ساعت‌های دیواری نسبت به بسیاری از اقلام تبلیغاتی ارزان‌تر هستند.

بنابراین اگر کسب و کار شما دارای یک بودجه محدود برای اقلام تبلیغاتی است، واقعا منطقی خواهد بود که ساعت‌های دیواری را برای تبلیغات انتخاب کنید.

هدایای تبلیغاتی اسکار...
ما را در سایت هدایای تبلیغاتی اسکار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی oscargiftco بازدید : 176 تاريخ : يکشنبه 9 دی 1397 ساعت: 14:44

به مشتریان خود با استفاده از هدایای تبلیغاتی، پاداش دهید

اهدای هدایای مارک می تواند ایجاد روابط با یک مشتری موجود را بهتر کند. هدیه تبلیغاتی نشان می دهد که شما یک نام تجاری متمایز و جذاب و دارای هویت و نام تجاری معتبری هستید. احساسات آنها باعث می شود، مصرف کنندگان در مورد یک نام تجاری پرشور شوند.

این پاسخ احساسی با انواع مختلف رسانه های تبلیغاتی مانند کالاهای مارکدار می تواند ایجاد شود و یک راه عالی برای پاداش دادن به مشتری است. آیا یک نام تجاری پرحادثه یا خلاق است، هدایا یک وفاداری، با سطح بالایی از تعهد ایجاد می کنند.

نشان دادن تعهد به مشتریان موجود منجر به حفظ مشتری می شود

نمایش تعهد به مشتریان موجود می تواند نتایج خوبی برای کسب و کار داشته باشد. تعهد نام تجاری قطعا ارزش سرمایه گذاری برای ارائه به مشتریان موجود با محصولات شخصی، ملموس و راه بسیار موثر برای نگه داشتن آنها در نام تجاری شما می باشد.

مزیت اصلی این نتایج این است که شما می توانید بر مشتریان موجود متمرکز شوید که می توانند به طور چشمگیری بازده سرمایه شما را افزایش دهند.

 

 

تبلیغات با استفاده از هدایای تبلیغاتی استراتژی بازاریابی مقرون به صرفه است

هدایای تبلیغاتی در مقایسه با دیگر اشکال تبلیغات، از لحاظ برداشت ها ( ایجاد نمایش تنها یک آگهی خاص) مقرون به صرفه است. کالاهای مارکدار در مقایسه با فرم های رایج هدایای تبلیغاتی مانند تبلیغات روزنامه ها، تلویزیون و مجله، هزینه کمتری را در بر دارد.

در حالی که تبلیغات معمولی غالبا منفعل و غیر مستقیم برای کاربران خاص است، مزیت کالاهای تخصصی این است که محصولات مارکدار اغلب می توانند تعامل بسیار فعال تری با مصرف کنندگان داشته باشند.

تعداد دفعاتی که یک مصرف کننده در معرض یک آگهی تلویزیونی یا مجله معمولی قرار می گیرد در مقایسه با هدیه تبلیغاتی مانند فلش مموری تبلیغاتی یا ساعت دیواری تبلیغاتی ، در نظر بگیرید. یک مطالعه اخیر اظهار داشت که: تبلیغات تلویزیونی و مجله هر دو هزینه های بالایی را در بر داشته، اما آگهی ها و هدایای تبلیغاتی به طور متوسط هزینه خیلی کمتری را از تبلیغات تلوزیونی و رادیویی خواهند داشت.

این مطالعه نشان می دهد که هدایای تبلیغاتی مزایای واضح تری نسبت به تبلیغات معمولی دارند. آنها 66 درصد نسبت به فرمهای رایج تبلیغاتی در هر برداشت موثرتر هستند.

بیشتر هدایای تبلیغاتی مارکدار به نفر بعدی منتقل می شود

با توجه به ماهیت مفید آنها، هدایا تبلیغاتی معمولا از فردی به فرد دیگر منتقل می شوند. یک مطالعه نشان داده است که یک هدیه تبلیغاتی وقتی به دست کسی می رسد، بیش از نصف افراد آنرا به نفر دیگری هدیه می دهند.

بسیاری از افراد اگر هم از محصول تبلیغاتی استفاده نکنند آنرا دور نمی اندازند و آن هدیه تبلیغاتی را به نفر دیگری می دهند. در صورتی که هدیه تبلیغاتی دارای ارزش و کارایی نباشد احتمال انتقال آن به نفر بعدی کم می شود.

 

 

چگونه هدایای تبلیغاتی می توانند تولید و فروش را افزایش دهند؟

هدایای تبلیغاتی تاثیری پایدار بر مشتریان موجود و بالقوه ایجاد می کنند که به تولید منافع و فروش جدید کمک می کنند.آمار نشان می دهند که به عنوان یک رسانه تبلیغاتی ( هدایای تبلیغاتی ) میزان موفقیت تماس را تا حد زیادی افزایش می دهند.

این بدان معنی است که یک هدیه تبلیغاتی که به منظور رفتن به وب سایت یا تماس گرفتن توضیع می شود، نرخ موفقیت بالاتری از فرم های رایج معمول مانند تلویزیون و رادیو را دارا می باشد.

هدایای تبلیغاتی اسکار...
ما را در سایت هدایای تبلیغاتی اسکار دنبال می کنید

برچسب : هدایای تبلیغاتی, هدایا تبلیغاتی, هدیه تبلیغاتی, نویسنده : محیا یوسفی oscargiftco بازدید : 127 تاريخ : دوشنبه 6 فروردين 1397 ساعت: 14:58

خبرنامه